**co own bir oyuncunu bonservisinin iki kulüp arasında yarı yarıya paylşılması demektir. yani %50'si bi takımda, %50'si diğer takımdadır. Co-own durumundaki oyuncular transfer edebilmek için iki kulüpten de hisseleri alıp %100'ü tamamlaman gerekir. Senin elindeki bir oyuncuya X takımı Co-own teklifi yaparsa o oyuncuyu sen değil, o oynatabilir. Transferinde ise genelde oynatan kulüp pürüz çıkarır.**