HotSauce18 sinemaya giderken korku filmini genellikle tercih ederim bazen kafa dinlemek için çamlıca ya çıkıoz....:)
Venom olsa götürecek yer çook ilk tercihim bursa'dır beraber kayak yaparız uludağ'da ama yooookkkk:icon_cry:
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Ilk nereyemi Evime HEHE güzel evde olanları anlatmana gerek yok zaten kahve falan içmişinizdir :P ;)
ufuk_abay benimki fenerbahçede oruruyo ordu evinin orda orda sahile indik benim şuan oturduum yer çengelköy :D ama eskiden caddebostan sahilde oturuyodum fenerbahçeye sahilden bisikletle gidiodum :) ama artık yemiyo neyse işte ilk götüreceğim yer sahil olurdu sessz,romantik,sadece deniz ben ve o :D zaten bunu uyguladımda yane ilk götürdüğüm yer sahil oldu :)
"nick.yoq" **abi walla artık sahıle fln ınmem sevgılım fln deil ama bu forumdan baska bi arkdasın sevgilisi yuzunden dayak yedıq:D:D:D**
cracks Orjinal Mesajı Yazan: "nick.yoq" abi walla artık sahıle fln ınmem sevgılım fln deil ama bu forumdan baska bi arkdasın sevgilisi yuzunden dayak yedıq:D:D:D kim o...
Black God Eğer çok aceleciyse ; otele aceleci değilse ; uygun bir zamanda eve az istekliyse ; sinemaya hiç istekli değilse ; babasından istemeye