Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Hayır biz oturmayız, aslen uzaylıyız. (bknz. çok x-files izleyen insan modeli) :D bu akşma günündesin sen spocket
AiAS Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Hayır biz oturmayız, aslen uzaylıyız. (bknz. çok x-files izleyen insan modeli) bkz. sözlük okuduğunu belli etmenin yolları :D :D :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Spocket bi de bişey merak ettim dünya 100 kişi olunca TV izlenmek günah mı? İstatistiklere TV yi koymamışlar, çünkü abartı sonuç çıkar ortaya. Sadece bizim evde 89 tane TV var, yani o 100 kişiden biri ben olsam 200/100 gibi bi oran çıkıcak, ondan yazmamışlar heralde. Ayrıca bizim evde 67 bilgisayar var ama evde 6700 kişi değiliz... (töbestafulahh) harbi onur sen dün akşam kafa yapmışsın heralde :D
Spocket Arkadaşlar dün benim şifremle kardeşim girmiş :p (bknz. kıvırmaya çalışmak) (bknz. sözlükle aynı olmasın diye araya n de koyduk ama olmuyo, yutmadılar :p)
Black God Ya 99 u kız 1 i erkek olsaydı ve o erkek siz olsaydınız ? ve 99 u arkadan kovalıyor sizde kaçıyor olsaydınız dimi :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ya 99 u kız 1 i erkek olsaydı ve o erkek siz olsaydınız ? ve 99 u arkadan kovalıyor sizde kaçıyor olsaydınız dimi :D ohaa..feminist yok dimi aralarda :D
scuk Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ya 99 u kız 1 i erkek olsaydı ve o erkek siz olsaydınız ? ve 99 u arkadan kovalıyor sizde kaçıyor olsaydınız dimi :D niye kaçıyımki ben kovalarım
Black God Orjinal Mesajı Yazan: scuk niye kaçıyımki ben kovalarım Ya hepsi 79 yaşındaysa ve dünyadaki tek erkek sensen :eek:
Black God ya hepsi hiç ilişkiye girmemiş olsaydı ( ki tek erkek siz olduğunuza göre en muhtemek durumda bu ) gözümde canlandıda hani coca colanın sok coca cola diye bi reklamı vardı ya herkez koşuyodu 1 adamın peşinden
scuk Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ya hepsi 79 yaşındaysa ve dünyadaki tek erkek sensen :eek: onu düşünmek bile istemiom :mad: :mad:
taylan1991 Öyle bir dünya da bence de Türkler fazlaolurdu...hmm değişik ama ben 100000 kişilik dünyayı tercih ederim
oSa Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ya 99 u kız 1 i erkek olsaydı ve o erkek siz olsaydınız ? ve 99 u arkadan kovalıyor sizde kaçıyor olsaydınız dimi :D Böyle bi film vardı ya. Adamı bi güzel köpükleyip ormana salıyorlardı. Arkadan da kızları bırakıyorlardı. Hangi kız yakalarsa o evlenecekti adamla. Adamın köpüklü olmasının sebebi de sözde kızların ellerinden kaysın diyeydi. Valla filmin sonunu pek hatırlamıyorum, ama pek aile filmi gibi durmuyo şimdi düşününce :D
NORTON burada saydigin kisiler icinde Türk yoktur sanirim eee bos durmazlar biz Tüküz anlarsiniz ya..