Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: cracks ben size daha iğrençlerini koyarım ama neyse ozaman britney fanı diil düşmanı olursunuz. evet evet bekliyoruz fanı olmak isteyen yok zaten.. :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye evet evet bekliyoruz fanı olmak isteyen yok zaten.. :) biraz araştıriim.format atınca gitmiş hehehehe :D
ŞANLI_ IIIIIIYYYYYYYYYYYYYYYYY bune be böle !! hayatta inanman yane ! eğer bu Spears sa makyaj MANYAX insanı değiştirio yaws
ŞANLI_ valla sokakta iğrençe baktıığız kadını manyax fıçısına soksak Spears olr demek(şu an ki hali fotodaki diil)
MFK-1 iyi de makyajla zaten oluyor bunlar. Güzellik denen şey tv camı arkasında sadelikte değil. Boylar arasında. Şişmansan siyah elbise giyersin vs. Ben bunlarla vakit kaybedemem....
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: manchester_united olsn abi surata nie bakıyosunuzki:D:D:D: ZTN ŞU AN ONA bakmamızın tek nedeni snin sölemek istediğin şey :cokkomik: :meksika: