karakont arkadaşlar bu pankart, forma, logalar falan filan bunlar hangi programlarla oluyo ve nereden bulabilirim. ilgilenenlere şimdiden teşekkürler... :D
23_Beckham Ben de kendi yamamı yapmak istiyorum ama program yok ve ben yapmayı bilmiyorum.Yama yapmayı öğrenirim ama program yok.
Franck_Ribery Bende programları var ama nasıl kullanılıcağını bilmiyorum birisi bana .doc olarak verebilir mi??
arapsado :confused: :confused: :confused: :,( Selam Arkadaslar bende Yama indirdim ama nasil yapildigini bilmiyorum !!! Yardim eden olursa cok sevinirim !!! su an oynadigim FIFA 05 ama ingilizce, türkce si varsa iyi olur !!!! yardimlarinizi bekliyorum