Arkadaşlar bunu ne zamandan beri düşünüyorum ama bi türlü konuyu açma fırsatı bulamamıştım.Fikrim şu;en az 22 sanat camiasından ünlülerin yüzlerini yapıp pes4 te we united gibi oyunun dandik takımlarına koyup oyunu bu şekilde oynamak sizce nasıl olur.Bnece çok zevkli bir iş olurdu.Düşünsenize ibrahim tatlısesin kalede ve tarkan ve mustafa sandalın forvette falan olduğunu.Maksat kimilerimizin kasılan yada stres yaşadığı hayatta biraz eğlence ve zevk yaşaması.Burdan scn forumdaki yüz çalışmalarını gayet profosyonel yapan 11,scorpion ve sonkatip(ve bu işi güzel yapan burda ismini yazamadığım diğer arkadaşlarım) sesleniyorum.bu konu hakkında düşünüp birşeyler yaparlarsa çok mutlu olacağım.Bu fikrimi beyenen arkadaşlar buraya fikirlerini yazsınlarki bu olay gerçekleşebilsin.bir sürçülisan ettiysem şimdiden af ola.herkese ve tüm pes ci arkadaşlarımı sevgi saygı ve selamlar(arkadaşlar bu çok saçma,ne gerek vardı diyen arkadaşlarım varsada burada paylaşsın eleştiriye açık olmayan insan bence boş insandır bu nedenle lütfen ne düşünüyorsanız fikirlerinizi esirgemeyiniz.)