efet arkadaşlar 12 den snra başlıyo ve msj atma arama bzn bedava oluo ama belli bi süre zarfında dün avea dn kızı aradm 0 knt vardı ve 10dk fln konuştum
veya 2 knt fln olsn 20 ye yakın msj atabiliyorsnuz ama hep sürmüyo 1 saat fln anlamadm gitti yani bn mobil öğrenciyim ve bnları ben yaşıyom
siz de yaşıyormusunuz bu avea nın torpilini ?? yaşamayan varsa da yaşasın derim yane !! :sly: :gozluk: