Orjinal Mesajı Yazan: lockedstyle
arkadaslar yanlış anlamayın ama size bir bilgisayarcının agzından itiraf:
"philips writerlar piyasanın nerdeyse en berbadı"
aslında kotulemek için degil ama bir unutmayınki kullananlar bilir bazen philips writerlar kendi yaktığı medyaları bile okumuyor.
tercih sizin marka mı?
kaliteli medya mı?
________________________
bahsetiğim bilgisayarcı:
www.yamanbilgisayar.com
Pek doğru değil. Philips 1640B ve Philips 16LSK Lightscribe kullanıyorum çok da memnunum, Verbatim, Maxell, Philips, Fujitsu gibi bir çok medyaya yazdım ve bir sorun çıkmadı, en az 10 kişi tanıdığım var Philips DVD Writer kullanana sadece 1-2 tanesinde sorun oldu, onlar da firmware update ile sorunlarını çözdüler.
Ayrıca özellikle 1640 serisi çok sessiz çalışıyor.