Merhaba Oydemir arkadaşım. Bende Grand Patch, yani FB, GS, BJK, Trabzonspor
var. Bu option fileyi atınca Şükrü Saraçoğlunda kar yağdı. Çok güzel olmuş. Fakat Formalar ve Tr ligi takımları çıkmış dolayısı ile Takımlar, formalar allak bullak. SPiker şimdi Türk takım 4 büyük takımın oyuncularını söylüyor ama, ortalık karman çorman. Yardımcı olabilirsen sevinirim. :confused: :( :hihi:
Selamlar.......