*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin yaa ben çevirmeden de gördüm çocukla kadını. Aynen ben de siz nasi göremediniz anlamadim?
Spocket Valla resim ilginç güzel de, kafamızı niye sola yatırıyoruz onu anlamadım ben yani düz bakınca da anne ve çocuk güzel güzel görünüyo. Hem birlikte huzur içinde uyuyomuş havası var, daha otantik.
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu spocket resime dha dikkatli baksana baba ;) Neden anne ve çocuğun arasına saklanmış bi de çekirdek aile mi var benim göremediğim?
Dabulu kayalık lar ve ağaçlardan olan bir doğa resmi olarak görünüyor başta ama sonra anlıyorsun kadın ve çocuğu
ELECTRIFY Resime diyecek laf yok lakin Hristiyanlık propogandasının sanata yansıması... Hz. Meryem ve Hz. İsa 'yı temsilen yapıldığını düşünüyorum.
123456 anasını sikeyim ananızı siktiğimin evladlaro orospuçocukları piçi dölleri bu yazımı okuyanında anasını sikeyim adminlerinden anasını sikeyim ulan göt evladı böyle salakça oyunlarla nereye kadar siktiğiminin çocukları sizi. admin annene sokayım hemi
tolgajk ii ki arkadaş çizmiş yoksa kafayı yiyodum şimdi bide gördüm ya habire anneyle çoçuğu görüyorum resime bakınca normal manzarayı inceliyemiyorum