aloneshaitan Formalar">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=46791>Formalariçin tıkla görüşleri bekliyorum
mertulan güzel olmuş eline sağlık ama sanki colturka yazısı çok aşağıda olmuş gerçi orjinalini bilimiyorum ama
quiksilver1986 formalar güzelde kartal armasının üstüne kartal koymayıp ve cola-turka yı siyahbeyaz yapıp denesen daha güzel olacak eminim buna.... BİRGÜN HERKES BEŞİKTAŞLI OLMASIN BIRAKIN O AYRICALIK BİZDE KALSIN