Orjinal Mesajı Yazan: NORTON
Formalarin üzerinde kartalda olacak o kartal olan Besiktas Logosuda BesiktasinTescilli logosu ne kötülük varki...
Hayır alışmışık beşiktaşın logosuna üstüne kartal konulması acayip geldi birden bence kartal koyulmasın COLA-TURKADA SİYAH-BEYAH RENKLERİYLE YAZILSIN