gurayerdem arkadaslar bildiginiz bi fenerbahce skini var mı?? aradım ama bulamadım... yardımcı olursanız sevinirim....
gurayerdem **saolasın simdi indiriorum..Türkce karakter sorunu yoktur insallah...cok kötü oluo Türkce karakterleri göstermeyince..**
Pentagram_15 Türkçe karakter konusunda sıkıntın olursa yaz buraya hemen iki dakikada hallederiz. Ama arkadaşın verdiği link üyelik falan gerektiriyorsa reklama girebilir.
gurayerdem **link üyelik istemedi...üye olmadan indirilio.. simdi bakcam karakter sorunu olcak mı olmayacak mı..birazdan yazarım buraya..saolasın**
gurayerdem Türkce karakterleri göstermemekten ziyade bu temada hic bi yazı gözükmedi...sadece resimler var...yazı falan yok :D :D :D geri degistirene kadar canım cıktı...hic yazı gözükmeden nası degistirdim temayı geri bilmiom valla
BLooD_RaVeN ben de senden sonra denedim aha link yazılar ve türkçe destek; http://img14.imageshack.us/img14/4310/19mg.jpg
gurayerdem ya bende de şu şekilde cıkıo ; http://img37.imageshack.us/img37/1530/skin3nz.jpg herlade benim makiinadan kaynaklanan bi sorun var.... saolasın yardımcı olmaya calıstıgın icin saol....