CMOS da bilgisyara şifre flan koydum.2 yere de.(USER,İsmini unutum)Koydum ama şifreyi sormuyo.+ cmos a girince hiç birşey değiştirilmiyo.Gri şekilde yazılar oluyo ve üstlerine gelinmiyo.Default yapcam olmuyo.Bu sefer CMOS temizleyim dedim ama jumper ı bulamıyorum.
Anakartta CLR_CMOS diye bi yazı buldum ama jumper nerde.Yazının altında 1-2 clear cmos,2-3 normal yazıyo.Bunu anladım ama ***bana jumper ın yeri lazım.Nerde bulunuyo bu jumper bilen var mı?***
Bazı anakartlarda jumperlar mavi olur ve ben burdayım diye bas bass baırırlar.Bunda ise :(