ForzAKaaN yaa arkadaşlar lütfen bir bilen warsa yardım etsin kendim oyuna nasıl tezahürat koyarım veya nasıl forma yaparım lütfen biri en ince detayına kadar açıklasın
alicandeniz tezahuratlar elinde hazırmı yoksa waw formatındamı hangisi isse söle ona göre cevap yazalım