gzl bi yazı paylaşmak istedim dikkatli olun.
telekom adsl kotalarını kullanıcı adı ve şifre üzerinden hesaplıyor
yani başka bir adsl kullanıcısı sizin kullanıcı adı ve şifrenizle bağlanıp film falan indirdiğinde aynen sizin hesaba yansıyor
böyle değil falan demeyin bende öyle olmadığını düşünüyordum ama dün akşam deneme yaptım ( bazı kişilerin kullanmadığım halde 2 Gb kotam artmış demesi üzerine ) işyerimize cuma günü yeni başvuru yapıp aldığımız Adsl kullanıcı adı ve şifresini evden modemime yazarak bağlandım ( işyerinin kotası 0 gözüküyordu 20 Mb dosya indirip sabah kontrol ederim diye kapattım sabah bir baktım 20 Mb işyerinin kotosına işlenmiş benim kota aynen duruyor
millet başkalarının hesaplarını kullanarak dowload yapıyor dikkatli olun
şifrelerinizi hemen değiştirin
ekte resim vardır arkadaşlar işyerinin kota sayfası resmi
http://rapidshare.de/files/2191921/telekom.JPG.html
denemek isteyen kişi başkasının şifresi ve kullanıcı adı ile bağlanıp 1 tane film indirip ertesi gün kontrol etsin kendi kotasında hareket olmadığını görecektir