A Milli Futbol Takımı'nın eski futbolcusu Alpay’dan şok açıklamalar. Alpay, " Yanal'ın beni Milli Takım'a alamaması için bazı yerlerden emir aldığını duydum" dedi.
Japonya'da futbol yaşantısını sürdüren ancak takımı Urawa Reds takımından ayrılan Eski Milli Yıldız Alpay Özalan, TRT 1'de yayınlanan Futbol Vizyon programına telefonla katıldı.
Özalan, Yanal'la ilgili şok bir açıklama yaptı. Özalan, "Ersun Yanal'ın beni Milli Takım'a alamaması için bazı yerlerden emir aldığını duydum" dedi.
Ersun Yanal'a söylemek istediğin bir şey var mı? sorusuna Alpay, "Gitsin, emir aldığı kulübün önünde otursun" diye karşılık verdi.
Alpay, Trabzonspor'a transferiyle ilgili olarak da "Henüz böyle bir teklif yok, Türkiye'de oynamak istemiyorum. Fransa'dan bir kulüple anlaştım" dedi. Alpay, gidiceği kulübün ismini vermek istezken Fatih Terim'in görüşlerine başvurduğunu da sözlerine ekledi...
türkspor
Mümkündür...