Sevgili arkadaşlar iyi diyorsunuz hoş diyorsunuz da benim sorunum ne zaman rapidshare dosyasını indirmek istesem file not found uyarısı,yani 1 saat beklemek gibi bir sorun değil..
Cookileri sildim defalarca,geçmiş gelecek temizlendi ne varsa..hatta 1 saat değil 1 gün bile ara verdim fakat yok olmuyor..
Nasıl bir sorun var anlamadım..