arkadaşlar gta san andreası bizzat kendi bilgisayarımda denedim.Sonuç hiç forumda yazılanlar kadar iç açıcı değil.halbuki bende 384 ram,fx5200,p4 ama nafile.Ha şimdi bu sistemde normal olur diyenler vardır.Evet olur ama ekran özelliklerini 640*480 yapar ve fx kalitesini low a getireceksiniz gidin gta vice cityi 1024 de oynayın daha zevkli olur!gta san andreastan bir tat ve keyif almak istiyorsanız size bunu bilgisayar şirketimde denedim.Bence not alsanız iyi olur:
ram:512
ekran kartı:256 mb ekran kartı(atı yada rodeon önerilir)
pentium:tabikii 4
3.0 ghz
dvd-rom(sony yada combo önerilir)
bu sisitemde oyunu rahatlıkla oynarsınız.Ulan ben bu kadar parayı nereden bulayım,en iyisi gidip play station 2 almak hem yok 6cd,yok 7cd,yok 8 oldu cd muhabbetide yok derseniz o sizin bileceğiniz bi iş derim.Ama bilgisayarda kaliteli bi gta san andreas istiyorsanız dediğim gibi yukarıda yazan özellikleri bilgisayarınızda bulundurun.Herhangi bi sorunuz olursada bu konuyla ilgili sorularınızı bekliyorum.Şimdiden herkese saygı,sevgi ve selamlar...