Selam arkidişler sizden bir isteğim olacak takımların en son 2005/2006 offical formalarını bu konu altında toplayabilirsek herkes dağılmış konular içinde boğuşmadan istediği formayı buradan bulabilir ve faydalanabilir ben yapmayı bilmediğim için kendim ve forma yapmayı bilmeyenler için bunu istiyorum şimdiden thx..
:drooling: :drooling: :drooling: :drooling: :drooling: :drooling: :drooling: