oydemir Marcio NOBRE'nin Kadıköyde Gs'ye atmiş olduğu şampiyonluk Golünün video görüntüsü umarim beğenirsiniz (FENERBAHÇEM SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN) şarkisi eşliğinde:) işte link:http://rapidshare.de/files/2787563/oydemir_FB_PATCH_MAKER_opmov.rar.html
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter daha önce yayınladığın FB1 GS 0 opmpov dosyasını kullanıyorum ben. Bu ondan farklı mı? Evet kardeşim bu yeni versiyon tavsiye ederim:)
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Fenerlea bu dosyayi nereye atacaz ? İndirmiş oldugun winrar klasorunden cıkan opmov yazılı dosyayı Senin pc de ki C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 4dat klasörünün içine yapıştıracaksın
sseba&lefter eyvallah güzele benziyor bir deneyelim bakalım. kardeş bu arada fenerbahçe tezahüratları konusunda bir çalışman var mı?
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter eyvallah güzele benziyor bir deneyelim bakalım. kardeş bu arada fenerbahçe tezahüratları konusunda bir çalışman var mı? Tabiki var güncellemeler devam edecek böyle sizlerinde katkı eleştiri ve teşvikleri ile elimizden gelenin en iyisini yapacağiz! yapmami istediğiniz tezahüratlari videolari nizi burada gündeme getirirseniz memnun olurum :scnbebek: Hepinize saygılar..
sseba&lefter tezahürat istekleri: 1) Sarı-Lacivert-Şampiyon-Fener 2) Ooooo Şampiyon Fenerbahçee Oooo 3) Şampiyon Fenerbahçem ne istersen iste benden... 4) İnandık size bu sene, görmek isteriz şampiyonluklar içinde...
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter tezahürat istekleri: 1) Sarı-Lacivert-Şampiyon-Fener 2) Ooooo Şampiyon Fenerbahçee Oooo 3) Şampiyon Fenerbahçem ne istersen iste benden... 4) İnandık size bu sene, görmek isteriz şampiyonluklar içinde... Kardeş bu tezahuratların mp3 lerini bulabilirsen yolla lütfen bulamam diyosan ben bi araştirayim Msn den görüşelim :)
erdemm ya abiler bide ps2 de oynarken burası kadıköy burdan çıkış yok tezahüratı vardı daha sonra anons sesi duyuluyordu. Onu ekleme imkanınız varsa sevinirim. İyi çalışmalar