Manga2001 arkadaşlar ben 4 büyükler yamasını nereden indirebilirim soccercenterde var ama o hata veriyor onun için 4 büyükleri nerden indirebilirim :rolleye3: SAYGILAR
mirдňdд al bu 4Büyükler Mega PatchV.1 http://files.filefront.com/4_BigsMegaPatchBMP_v1;3878753;/fileinfo.html
mirдňdд al buda 4 Büyükler Mega Patch v.2 http://files.filefront.com/4_Bykler_Mega_Patch_v2;3878651;/fileinfo.html
Manga2001 Mr.Bean ben v2.0 yükledim çalıştı fakat UEFA ya dönüşmüş fifa 2005 yanlış vermeyesin birde takım logoları yanlış sadece gsnin doğru ali samiyen stadyumu yanlış olmuş birde beşiktaşta tümer metinin başı gsnin arka taraftaki yazılara dönüşmüş rüştünün üzerindeki forma aynen tümerin kafası gibi olmuş bir kontrol et ben fifa2005 için istemiştim ama UEFAya dönüşmüş bir bak kontrol et saygılar
Manga2001 tamam ilk önce V1'i yükledim sonrada V2'yükledim bu sefer fener trabzon beşiktaşın formaları gözükmüyor 2 maç oynuyorum oyundan atıyor dostluk maçı oynayamıyorum tam oynayacam oyundan beni atıyor.Lütfen cevablarınızı bekliyorum lütfen acil bir şekilde bana lazım bu 4 büyükler kolay gelsin
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras Önce v.1'i kur, sonra v.2. Ha birde v.2 resmi olarak yayınlanmadı, sadece deneme... 46 Maraşın dediği gibi önce v.1'i kur sonra V.2 yi kur v.1 olmadan v2 çalışmaz ha birde masa üstüne atma sorunu olablir onuda sana söyleyeyim çünkü herkeste oluyor :sly:
salim89 arkadaslar bendede bir sorun var fenerbahcenin ikinci formasi degismemis yani fenerbahcenin uzerine yapildigi takimin formasi. silip yeniden yuklesem duzelirmi
Manga2001 Ben bilgisayarla ilgili bilgiler vericem Sistem:Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 Service Pack 1 Bilgisayar:x86 Family 6 model 8 stepping 3 256 MB RAM
Manga2001 Mr.Bean Belgelerim içindeki FİFA 2005 klasörünün adını değiştirsek olurmu sonrada config.zip dosyasını atsak olmasa sadece Belgelerim içindeki FİFA 2005 klasörünün adını değiştirsek olur belki ben denemedim isterseniz deneyin benim fikrim bu ha config.zip demişken o dosyayı nerden indirebilirim yardım edermisiniz SAYGILAR :)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Manga2001 Ben bilgisayarla ilgili bilgiler vericem Sistem:Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 Service Pack 1 Bilgisayar:x86 Family 6 model 8 stepping 3 256 MB RAM sisteminle alakası yok oyundan atmanın
Manga2001 Mr.Bean Üstte Bir yazı yazdım ya ona bir bak config.zip felan onlara bir bak olurmu atma sourunu gidermi
mirдňdд ben o dediğini V.1 için yapmıştım olmuştu ama v.2 için yaptığımda olmadı sana bir tavsiye boşuna uğraşma sadece V.1 oynuycaksan o dediğini ben yapmıştım olmuştu ama V.2 oynamak istiyorsan boşuna uğraşma derim
Manga2001 ben sadece V1 oynuyacam bunun için sadece belgelerim fifa 2005 klasörünün adını tek değiştirmekmi yoksa config.zip ile belgelerim fifa 2005 adını değiştirmekmi yoksa sadece config.zipi sadece yüklemekmi
salim89 arkadaslar ben star tv yamasini hic begenmedim nasil silebilirim veya farkli yamalar varsa link verirmisiniz