arkadaşlar bu san andersi aldım 6 cd içinden çıkann dosyaları bi klasörde topladım.klasörde şu an 6 winrar dosyası var.bunları bilgisayara nasıl kuracam .allah rızası için yardım edin bilgisayarın başında şu an kalakaldım.lütfen bilgisayarlarına kuran arkadaşlar yardım etsin!!!!!!!