Medo91 Slm arkadaslar aranizda Trabzonspor'un 2005-2006 "TS Club" formalarini yapan olabilir mi bu resimdeki gibi?Lutfen çok acil Not:burdaki formalar çubuklu
forzabesiktas_1903_1 sağol da bu formaları yapacak bir şahıs lazım. sen yardımcı olmuşun ama şimdi ip patchmakerlarda
Medo91 Bu linkde forma styleri daha iyi gozukuyor: http://www.trabzonspor.org.tr/haber.asp?MainID=448&PID=449&HaberID=29581 HADI LUTFEN.................
Medo91 Sagol Black God kardes. Anslinda ScorpioN soccercenter de photoshopla nasil formalarin cizildigini anlatan bir sayfa yada bir video yapmasi gerekiyor. Ona mail atacam bu istek için
6630 Trazon 2005-2006 Turuncu forması Bu formanın upgate edilmiş olanı bir sonraki sayfadır not:Kollar uzunken kollardaki çizgilerden mavi olan gözükmüyor o yüzden kısa kollu formala oynagın
efejan89 abi renkler fln cok güzel olmus hersey güzelde avea yazısı biraz büyük gibi geldi ama genelde güzel
6630 seninkide güzel olmuş yalniz üst formanın mavi çizgisiyle borda çizgisinin genişliklerini eşitlersen iyi olur.Anlaşılan sende benim gibi kollardaki avea yazısını yapamamışsın aslında bu normal çünkü yazı borda çizgilerin içine sığmıyor.Sığdırsan bile yazı şekli bozuluyor vede çok kötü oluyor ne yazıkki sanırım kollara avea yazısını koyamıcaz. Aslında koyulur ama o zamanda orjinaldeki gibi çizğilerin içinde olmaz aksine çizgilerin dışına çıkar o zamanda yüzel olmaz sanıyorum
6630 Trazon 2005-2006 Turuncu forması upgate: Soğ kol orjinaldeki gibi sadece bordo çizgili hale getirilmiştir.Bir önceki version da iki kolda aynı şekilde yapılmıştı.Ayrıca Bediuzzaman61 isimli arkadaşın altda belirttiği sortdaki hata bu uyarıdan sonra düzeltilmiştir
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Bediuzzaman61 Benim versionum. Benim ilk formam. Tamamen tamamlanmis degil. Formanin onudeki ici cubuk da biraz problem var. onu cozdukden sonre 100% olacak. Insallah sevmissinizdir. İlk formaysa çok iyi bravo
âİ£T10 Walla helal olsun...Bu nasıl ilk forma anlamak mümkün değil...Başarılarının devamını dilerim...Gerçekten bravo...Biz ne ilk formalar gördük...Akıllara zarar...Sende bi ışık var...Yürü be....
Venom valla süpersiniz ya gerçekten ilk formaların olmasıbna rağmen çok güzel seni bu forumda sıkça görürz inşallah formalarınla black god sana yorum yazmama gerek yok çünkü sen biliyorsun süper olduğunu