Nie kalabalık yapıyosun???
1.Si formalar tanıtılmadı...
2.Si tanıtılmayan formaları makerlar nasıl yapsın?
Ve ayrıca bu forumda formaları yapabilecek en az 10 tane arkadaş var....
Yani formaların resimlerini koyda yapsın arkadaşlar...Tabi öle bi resim varsa?