ya ben milanla 2010 a kadar ilerledim. haliyle bi dünya kupa da aldim. 4 lig,3 şampiyonlar şampiyonlugu,ingiltereyle awrupa kupası,konfederasyon kupası,dünya ücüncülügü italya kupalari süper kupalar falan war ama en iiler listesinde adim yok. daa dorusu war ama aldim kupalarin sayisini az gösterio iki sampiyonluk dio we haliyle alt sıralardayim. bunu düzeltmenin yok mu bi yolu???