arkadaşlar gamecam de nasıl video ya çevircem golleri biri allah rızası için anlatsın
ben programa bakıyom program bana
ya kurulumda yazıyodu ama neyse yeniden anlatalım ilk once gamecam i ac sora altta gamecam cıkacak ordan profile managere gel new profileden program filesten konami içine gir ordan pes4.exeyi sec close var oraya tıkla progrmdan cık sora altta gamecamden launch var ordan pes4 u sec aç oyunu r tuşu ile videoya cekersin videoyuda program filesten gamecam i sececeksin ordan media ya gir ordan videosa gircen ordanda izlersin san kolay gelsin