şimdi arkadaşlar belki biras garip ve geyik gelcek ama mrk ettigim için bu konuyu açmak istedim..bi gün ülkemizde bi savaş cıktı ve hepimiz askere anlındık..savaş esnasında elimize esirler düştü(amerika savaşı ve amerikan esirleri tercih edilir+ingiliz+alman+fransızda ve japonda olabilir farketmes yani nefret ettigimiz her ülke)şimdi bu konuda bu insanlara ne yapardınız??
(arkadaşlar sakın bunu ırkçılık olarak düşünmeyin!!)