Orjinal Mesajı Yazan: RaceDoctor
İşten güçten ancak açabildim forumu :scnutang: Live8'i ben de izledim.Gerçekten çok güzel bir konserdi.Özellikle UK/Hyde Park'taki müthişti!Çıkan bütün sanatçıların performansı iyiydi.Fakat özelikle Roger Waters'ın da olduğu bir Pink Floyd'dan "Mother","Wish You Were Here" ve "Money" i dinlemek çok güzeldi!
Mother ? Pink Floyd'un söylediği parçalar;
Speak To Me - Breathe, Money, Wish You Were Here ve Comfortably Numb