her ewde yapılmıo hırsızlık galiba we belli bi görewi geçtikten sonra açılıo die biliorum.Ben geçtim o görewi adını hatırlamıorum ama.hırsızlık görewiydi we o görewi bitirdikten sonra artık ewlere girip hırsızlık yapabilirsin diodu.sanırım geceleri bazı ewlerin yanlarında van olması lazım o van a binince görew başlıo ewden kutular alıosun onları vanın arkasına yüklüosun bu kadar basit ama nerelerde war tam bilmiorum