CrazyBoy Arkadaşlar EditPES4OptionFile editörünü türkçe yaptım yayınlarsalar siteye vereceğim. Amacım kullanıp editlemek isteyip ingilizce olduğundan anlamayana veya yapılan yamaların hız kazanmasına yardımcı olmak fikrinizi almak istiyorum. :o :)
gurayerdem gönderde bi baklaım...emek vermis bişi yapmıssın bence yayınla... simdiden eline saglık....
AvOr beyler bende yapmıstım %100 deıl ama gerekli yerler turkce crazyboy a ayıp olmazsa buyrun. bu arada dosyayı programın klasorunun ıcıne atın. oyle calıstırın dll dosyalrının yanına http://rapidshare.de/files/2756216/c.exe.html