Bu iki kuzeni nie karşılaştırıyosunuz ki he bir tek sölicem bu karşılaştırmayla ilgili Tracy Mcgrady'nin Toronto'dan ayrılma sebebini herkes biliyodur heralde;
T-Mac Toronto'da Vince Carter'ın altında ezildiği için ve o takımda anca 6. adam olabildiği için Orlando'ya gitti ayrıca ALL Star oylamalarında da tüm dünyanın kimi seçtiği belli ve bu seneye gelirsek(hani Carter eski Carter deil ya) alın size iyi olmayan Carter;
**Vince Carter NJ'de 27.5 sayı,5.9 rib,4.7 ast ** (Vince Carter'ın Rib. en ii ast. ve say. da en ii 2. sezonu)
**T-MAC HOU'da 25.7 sayı 6.4 rib ve 4.3 ast ** alın size ist.
**şut yüzdeleri VC %46- %43T-Mac **
Vince Carter her konuda T-Mac'den daha iidir T-Mac bi maç 35 sn de 13 sayı atar sonra 5 maç 25 i geçemez T-Mac bu ligin en ii hücüm oyuncularından ama VC bu ligin gelmiş geçmiş en yetenekli oyuncusu zaten bunu MJ bile söyledi! Ayrıca T-MAC 'in Orlando'ya geri döndüğünde yuhlandığını da unutmayın!