SLeviN Arkadaşlar geçen sene yaz sonu validenin hediye olarak aldığı D&G Mayomu bana büyük geldiği için satıyorum.İsteyen varsa buraya yazabilir...
SLeviN son fiyat 40 YTL isteyen varmı???? XL ve siyahtır bu arada unutmuşum yazmayı ???? alın 1 tanede resmini çektim dandik kameramla isteyen mail atabilir: constantine@soccercenter.net