AOL'de mesajlarima bakyim dedim bide ne göryüm. Gencligimizin oyunlari.
En eskisinden baslayim...
Nintendo'da gencligimde hayatimin büyük kismini calan:
The Legend of Zelda
Evet ilerliyoruz PC zamanina...
Zak McKraken 2
Lemmings
Ve son olarak...
Maniac Mansion
Sanirim taniyorsunuzdur bu eski oyunlari.
Almanyadaki arkadaslar kesin taniyordur.
Vay be... Ne kadar olmus bunlari oynamiyali.