merges Orjinal Mesajı Yazan: KamaroS Rio Ferdinand,Nesta,Roberto carlos,Cafu bunlar olduktan sonra gol yemek bence hayal... :D katılmıyorum.çunku eninde sonunda yiyorsun.gol yememe die bişi yalan ;)
sorcerer353 Chelsea den Terry fena değil biraz geç form tutuyo Arsenal den Ashle Coal duvar gibi top geçer adam geçmez
koraykosker sürati top kesmesi ortaları çalımları frikik kullanışı adamda herşey var bir zamanların fatih akyeli diyebilirim ... ıvan cordoba hanginizin var böyle şanlı tarihi kim oynamış kupa finali hagi hakan ve süper taraftarıyla cimbom kupa yakışır sana
TollYvEr arkadaslar 1- Stam 2- Ferdinand 3- Thuram bu üçünü defansa koyun yanlarina 1 kisi daha eklersiniz defansinizdan Owen, Henry gibi forvetler bile zor geçer
tyson ben kendi takımııın defansın göbeginde STAM ı hemen solund ROBERTO CARLOS u ve sag tarafta CAFU yu oynatıyorum.. dikkatimi çeken bişey var ..neden kimse Roberto Carlosu yazmamış..Yoksa defans oynamıyormu?Benmi yanlış oynatıyorum..
23_Beckham Ben solda roberto carlos'u,ortada W.Samuel'i ve R.Ferdinand'ı,sağda da A.Cole'yi oynatıyorum.Gayet iyi. :hihi: