canpii__1905 pes4 için bi tazahurat yaması nerden bulurum. türk takımları için. benim gözümden kaçmış olabilir belki vardır ama forumda çok aradım bulamadım.
AvOr forumda bazı takımlar ıcın var gs fb mılan lıverpool var benım bıldıgım ama genel bı yama sadece tezahurat ıcın yok. ama farklı yamalardan begendıgın tezahuratları bırlestırebılırsın
AvOr afs explorer grafic studio gibi programlarla o_sound.afs dosyasını ac. orsa SP ile başlayan dosyalar var bunlar taraftar sesleri bunları dinleyip gs tezahuratlarını bulup elindeki tezahuratları ekle. eklemek içinde üstüne gelip sağ tuşla import a file over this one diosun oluo. tabı dosya boyutunun buyuk gelmesı gibi bi sorunla karsılabılırsın.bunun cozumude forumda bı arkadasa yazmıstım nasıl dosya buyutuldugunu ordan bakabılırsın tabı gerek duyarsan. eger elınde dosya yok ve patchlerden toplama yapacaksanda kaynak olan o_sound dosyasındaki istededigin tezahuratı bu sefer import deıl export yapacaksın. sonra bu dosyayı oyununa importlıcaksın. sonucta tezahuratları dınlemen lazım. sendekı patch hangısı soylersen daha bı yardımcı olabilirim.
RubenMartin galatasaray tezahurat ı upload edin pls. Bide nası eklenir onuda açıklarsanız pek makbule geçer :)
trabzonlu_61 trabzonspor trabzonspor trabzonspor tezahurat tezahurat tezahurat amma yanlız avni aker cehennemini tattıracak kadar olsun garii.....
Trabzonlu_0661 yav trabzonspor tezahuratını buldum ama hangi yere import etcem hangisi trabzonspor bulamıyorum YARDIM LÜTFENN !!! trabzonspor tezahurat numarasını bilen varmıı ???????????
bir_nefes_007 ula bi adam cıksın gsnin fb nin taraftar sesini koysun sap diye indirelim be kardesim biz cahil adamız bi tıkloıyıstaq acılsın pls :D