forzabesiktas_1903_1 00-01 sezonu reebok formalarından beyaz, çubuklu, gri ve kırmızı formayı yapar mısınız? bi tane de kaleci forması.
kadirabi Orjinal Mesajı Yazan: forzabesiktas_1903_1 00-01 sezonu reebok formalarından beyaz, çubuklu, gri ve kırmızı formayı yapar mısınız? bi tane de kaleci forması. Al arkadaşım 2000-2001 reebok kırmızı ve gri forma en kısa zamanda diğerleri de yolda geliyorlar.Okey mi?
m3_maniac a reebok formalar.. çok severdim ben bu formaları.. özellikle beyaz. arkadaş galiba yeni başlmışsın forma yapmaya, ama güzel yani, biraz daha kaliteli yapabilirsin ama sağol yine de. iyi oldu.
kadirabi hem yeni başladım hem de aceleyle yaptım.bu kadar oldu ancak.Bir de bu adidas formasına bakın.Biraz ilerleme var mı yok mu bende?
âİ£T10 alone...Eğer böle güzel formalar yapabiliyosan ki öle görünüyo...Sana tavsiyem kendi adına bi konu aç."BJK Fantasy Kits" by alone Adı altında...Yaptığın formaları oraya koy. Ve daha çok çeşit yap.Nike,Adidas,Puma,Kappa,Diadora vs. Çok iyi olur...
kadirabi arkadaşlar artık formalarımı "BJK Fantasy Kits" made by alone adl konuda yayınlıyorum başka yerlerde aramayın