Orjinal Mesajı Yazan: uakbulut
arkadaşlar
iyi geyik döndürmüşünüz ama dikkatli bakmamışsınız
top kaleye giriyor gibi duruyor ancak direğin yanından geçip arkadaki fileyi tutan direğe vuruyor ve ağlara düşüyor hani bazen gerçek maçlardada kameranın bulunduğu yerden pozisyonda top kaleye gider gibi olurda spiker aldanır gool diye bağırır sonra olmadığını anlayıp bize bulunduğumuz yerden öyle göründü der
nerdenmi anladım dikkatli bakarsanız gol olsaydı top kaleye girdiği anda realli oyuncular ellerini havaya kaldırarak gol sevinci yaşamaya başlardı anında vede dikkat edin top ağları arkadan öne doğru havalandırıyor gol olsaydı fileler arkaya doğru gerilirdi
burada herkesi yanıltan şey belkide oyunun hatası topun arkadaki direğe çarpmasını göstermiyor hemen fileye atıyor top fileye takılmış gibi duruyor
Farklı bir bakış açısı tabi ama kesinlikle söylediğin gibi değil. Bu mükemmel bi oyun olsa da bu ve bundan kat be kat saçma hataları var. Temelinde oyunun golü saymaması, oyuncuların sevinmemesine sebep olur. Top arkadaki direğe çarpmadığından diyosun ama alakası yok, fileler topun geliş yönüne göre havalanıyor.
Orjinal Mesajı Yazan: Suqunet
Şunu Bide Ben İnceleyeyim..İnceledim 3d Sİmulasyonlar la görüntü acisini degistirerek baktim.top gayet guzel bir sekilde iceri giriyor.ama goL verilmemis.Topun gelis acisi,kale direklerine uzaklıgı,aldigi falso,topun tam cizgi izasindaki kaleye sag sol direk uzaklık mesafeleri,basit bir matematik islemi top tam tam olarak kaleye sol direkten 7 cm icerinden girerek cok guzel bir goL olmus ama sayilmamis.
Yuh, bravo, yokdahaneler, maşallah, outstanding,...vs... :)