int. lig yapayım dedim.real madrid'i aldım. 2. maçımda numancia ile karşılaşıyordum.2-1 yeniktim. bi frikik oldu.tabi doğal olarak beckhamla vuracaktım.güzelce vurdum ve bi baktım top aglarda sonra gol sesi veya gol olmasıyla ilgili hiçbirşey gelmedi ekrana(tabi sabah sabah 9.30da oynadığm için top dışarıya gitmiştir dedim kendi kendime) sonra attığım ama sayılmayan golünün tekrarı geldi bi baktım top filelerde!
şimdi maç bitti ve highlights bölümünde kayıt ettim frapse yok yani gol değil. şimdi siz diyeceksinizki ofsayt wardır falan diye.ama ofsayt da yoktu o sarı çizgi ekrana hiç gelmedi ve daha da kötüsü dediğim gibi highlight bölümüne almışlar sanki auta çıktı gibi.şu an harbiden inanamıyorum.eğer inanmayan varsa benimle msn den bağlantı kursun.(admin-moderator) msn den atarım frapsle çektiğim videoları...