SonKatip Yorumlar için teşekkürler beyler. Ancak 4 büyükler bittikten sonra diğer istekleri değerlendirmeye alabilirim...
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Çok hoş, emek isteyen, güzel bi çalışma, hatta süper bi çalışma :)... Eline sağlık... Evet teşekkürler.
NightWolf15 İşte hiç te kolay olmayan calısmaları onumuze sunan kardeşlerimize cok tesekkur ederiz. Oyunumuza guzellik katıyolar.basarılarının devamını dilerim
cjackson abi ben pesin bu yanınıda çok seviyorum istediğin yamayı hemen ekliyosun fifa gibi yok kitraptor yok ballraptormus rebuildmis ugras dur bitsl için bile fifada yarim saat sürüyo bide taraftar sesi derken oooo... oyuna baslayana kadar adamın canıçıkıyor
cjackson çok muyazdim ne 3 aydir forumsayfalarini gezip duruyodum sadece arada bi iki msj yazdiydik :)