PulC Arkadaşlar bi sorum var. Respekt arttığı aman mesela artık 3 kişilik bi çete yönetebilirsiniz falan yazıyo. Bu çeteyi nasıl yönetiyoz? Adamları nasıl çeteye dahil edebiliyoz???
__JackaL__ Hani GROVE STREET te falan yeşil giyinmiş senin dostun olan bi çete varya onların yanına gidiosun sonra sağ tuşa (hedef gösteren tuş) basıosun sonra karşındaki adamın kafasında yeşil bi ok çıkıo sonrada "G" yada "H" ye basıosun ok?
HellscreaM respect özelliğin arttığı takdirde daha fazla adam yönetebilirsin...Maximim zannedersem 7 adam..
*EmPeRoR* Evet kullanabilirsin görevlerde ve adamin yanina git ve del ve ya caps locka bas ve g ye bas adam gelir
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* Evet kullanabilirsin görevlerde ve adamin yanina git ve del ve ya caps locka bas ve g ye bas adam gelir Herhangi bir görevde kullanamazsın. Sana bir görew werildiğinde o görewi yapman için bi kaç adam toplaman gerekir :meksika: vs. vs. ancak öle kullanabilirsin. Yani görevin öyle bi özelliği olması lazım. ;)