SuperBamm arkadaşlar daha önce 5.0.5 oynamak isteyenler adlı konuya yazmıştım. bugün benim oyunumu sildim. daha sonra yüklediğimde 5.0.5 i kurarken dosya bulunamadı hatası verior. niye olabilir?