http://www.soccercenter.net//forum/showthread.php?t=46516 gördüğünüz linkteki konuda bir üyeye çok büyük saygısızlık yapılmıştır. Bu konuda Allah Rızası için yardım ima eden bir anlam çıkaramadım. Adam sizden önerilerinizi bekliyor en iyi patchler sizce ne gibisinden ve siz konuyu kilitliyorsunuz. Yzıklar olsun seceneye... Rezillik. Siz böyle yaptıkça üyeleri daha çok soğutursunuz forumdan. Devam
____Onur_____:
edin alkışlar size.
____Onur_____:
Adam insan gibi yardım istemiş, yrdım da denmez ama, sizden önerilerinizi beklemiş ama konuyu kilitlemişiniz.
____Onur_____:
Aferin, üyeleri banlamak ve konuları silmek veya kilitlemekten başka bildiğiniz hiçbirşey yok.
bende size siz konu kapamak..banlamak dısında bişe bilmezmisiniz diorm!!
biraz daha anlayıslı olup dogruları ogretelım bi dahaa olmasn..bu yaptıınıs cokmu ıyı..aşırıya kaçmayın derim!!