slm millet,
forumunuz cok güzel önceliklen.
ben yeniyim burda.
sitenizde bir download gördüm pes4 icin türkce spirker hemen indirdim ama winrar ile antpacken olmadi neden hata veriyor ?
ispanyol spirkeri download yaptim önce orda yazdigi gibi sorna da türkce spiker downloadu yaptim ama download yaptigim dosyayi winrar ile acamiyorum dosyada hata var galiba yoksa ben mi yanlis yapiyorum ???
bana bir zahmet bu konuda azicik yardimci olursaniz sevinyiirm
simdiden yarimlariniz icin tsk ederim
sevgi ve saygilarimla
Malatyali