Ryan Atwood Arkadaslar ben simdi bi sarkiyi kendim söyledim ve kaydettim :P bunu düzeltmek istiyorum. (Eko falan vermek gibi) Bunu yapabilecegimiz bi program var mi mesela?
Ryan Atwood Yok bilader bi program ariyorum yani öyle windowsun seskaydedicisi is görmez. Baya genis kapsamlı bisey olması lazım.
MFK-1 Sound forge 5.0 bu ftp adresinde var... ftp://140.113.27.181/Vendors/Softking/soft/en/ Çoğu program var çok işine yarar...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: MFK-1 Sound forge 5.0 bu ftp adresinde var... ftp://140.113.27.181/Vendors/Softking/soft/en/ Çoğu program var çok işine yarar... Sound forge çok iyi
lockedstyle çok ileri bir program istiyorsan reason oneririm daha basit bir sey iin neronun bile ses duzenleme ozelligi var