Battousai CM 03-04 2020 yılına gelmiştim..Diğer yandan da Splinter cell in tüm serilerini aldığım günden itibaren evden hiç çıkmayarak bitirmiştim...Chaos teory hariç onu kaldırmıyo pc kasım kasım ben çatlıyom oynarken...
__JackaL__ Orjinal Mesajı Yazan: gok90 GTA SAN ANDREAS sonunda bitirdim oh be......... Tüm gta serilerine emek verdim ve SA'yı bende sonunda bitirdim :D
denizlampard tabikide cm 01-02 ben böyle bi oyuna bu kadar bağlandıgımı hatırlamıyorum real madridle başladıgım managerlik kariyerime betisle dewam ettim ve alınabilecek tum kupalardan her iki takımada 5er 10ar tane aldım:)ama sonra ne oldu derseniz 2026 yılına geldıgımde oyunda farklılıklar aradım ve save game editor kullanım dedım hayatımda kullandıgım ılk edıtordu ve o edıtor benım save imin azına sıctı bidaha acamadım oyunu:) (oturup alamıştım galiba):):)
ŞANLI_ Hepimiz bi kaç oyun için amma emekler verioz haa Şu oyunları yapanlara hll olsn bizi oyunun başında tutmayı başarıyorlar hemde günlerce!!
RaceDoctor 1.Colin McRae Rally 2 2.Colin McRae 3-04 3.F1 Challenge '99-'02 4.Duke Nukem(taa eski Apple bilgisayarımda yıl 1997) 5.Richard Burns Rally
R@PP€R Medal of Honor: Allied Assault, Medal of Honor: Rising Sun, CM 4, Bütün GTA serileri, FIFA, Age of Empires ve Rise of Nations
x_men21 Orjinal Mesajı Yazan: Detailer Silent hill 1-2-3-4 kardeş silent hill4 ü bitirdinmi yaw :scnutang: