trabzonlu emre arkadaslar akilli düsünreek yazin buraya sacma sacma seyler yazmayin sice trabzonun hedefler nelerdir beklyioru yorumlarinizi
Venom öncelikli hedefi avrupa olmalıdır ligde bu sene ya 1. ya da 3. olur avrupa'da inşallah iyi bişiyler yapar
Hasansas1905 trabzonspor gerçekten çok iyi bi takım ön elemede elenmez işallah geçen sene deplasmanda 2-1 yenip elenmek fazlasıyla üzdü zaten ts lileri.lgde ve avrupada başarılı olur işallah.
Detailer Valla iyi takım tolga'nın gidişi çok fazla birşey değişitrmez en büyük problemleri kaleciydi duyduğumuza göre süper bir kaleci almışlar avrupa umarım önemli işler yaparlar.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Detailer Valla iyi takım tolga'nın gidişi çok fazla birşey değişitrmez en büyük problemleri kaleciydi duyduğumuza göre süper bir kaleci almışlar avrupa umarım önemli işler yaparlar. bi ara gazetede yazıodu Rogerio Ceni diye eğer onu diyosan süper kaleci kariyerinde 50 golü var :D
manager_1905 jefferson die biliorm..bencede ligde ilk 3 te olurlar..avrupada fb den daha ii olurlar die dusunuorm
alex85 Fenerbahceli olarak en cok Trabzonu severim, gecen sezon aralarinda anlasmazlik olsada, ligde favori (Fenerbahceden sonra), kupada favori ve insallah Sampiyonlar Liginde ön elemeyi gecip gruplara katilacaklar.
mazlumfirari ligde kesinlikle şampiyonluğa oynar türkiye kupasında final oynar şampiyonlar liginde de fenerden daha çok puan alır ama gruptan çıkarmı bilemem
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ bi ara gazetede yazıodu Rogerio Ceni diye eğer onu diyosan süper kaleci kariyerinde 50 golü var :D o değil :rolleye3:
ZlataN trabzon zaten geçen sene ve bu sene 2.olarak ne kadar ii bi takım olduğunu 4 büyüklerde olduğunu bir kez daha tüm türkiye ye hatırlattı.Futbol güzelliği açısından da bence geçen sene en iyi takımdı bu sene daha ii olcak bence bi fenerli olarak trabzona avrupa da başarıllar diliyorum. :)
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: ZlataN trabzon zaten geçen sene ve bu sene 2.olarak ne kadar ii bi takım olduğunu 4 büyüklerde olduğunu bir kez daha tüm türkiye ye hatırlattı.Futbol güzelliği açısından da bence geçen sene en iyi takımdı bu sene daha ii olcak bence bi fenerli olarak trabzona avrupa da başarıllar diliyorum. :) ki kadrosunun da o kadar iyi olmayışı..... (4 büyüklere göre tabiki de)
FloGaL vallah trabzon alıo alıo ama nereye kadar alıoo en ii adamlarından biri tolga gitti ama neyse şenol güneşden bahsedersek ziya doğan bin basardı bin adamı kovdular nerden nereye getirdi takımı işte karadenizlilik buu böle birbirini kollarsan ...