SELAM ARKADAŞLAR BEN TÜRKİYE LİGİ PATCHİNİ İNDİRDİM KADROLAR DÜZELDİ TAKIM LOGOLARI DÜZELDİ TAKIM İSİMLERİDE DÜZGÜN AMA FORMALAR DÜZELMİYOR KİTSEVER DOSYASINI PES4 İÇİNE ATTIM KİTSERVERİN İÇİNDEKİ SETUP BASTIM İNSTALL DİYOR AMA OYUNU AÇTIĞIM ZAMAN GENE FORMALAR AYNI DEĞİŞMEMİŞ...YARDIM EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM ....