tramp_1905 Olm onu birak istatistiklerine bakın adamların.. Hidayet aynı yasta 5 er katı istatistiklerle gitti nba e.. Bence de bi halt yiyemezler
shadow_fk Ağzınızı hayra açında..Bilmiyom inşallah bişiler yapıp gururlandırlar bizi ama bende fikrimi söylicem..Ersan kalır ama ilk yıllarda oynamaz.Cenk bu yıl geri döner