Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM
hayır linkin içinde vardı. tıklasan zaten görürdün. ama yine de yaparım.
ahah linkin içinde zaten olucak arkadaşım...doğal değil mi? adamlar hazırladıkları internete koydukları şeye isimlerini de yazacaklar tabii ki...
önemli ve değerli olan senin yazman alıntı yaptığını...neyse canın saolsun